حذف کشتی از المپیک اشتباه بزرگ است

حذف کشتی از المپیک اشتباه بزرگ است

نادر ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره حذف کشتی از مسابقات المپیک اظهار داشت: حذف کشتی از المپیک یک اشتباه بزرگ و غیرقابل جبران خواهد بود.

وی ادامه داد: وقتی خبر حذف کشتی از مسابقات المپیک را شنیدم، شوکه شده و نفهمیدم که چرا بعضی‌ها دوست دارند که کشتی در المپیک نباشد.

مربی مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که حذف کشتی از طرف چه کسانی مطرح و پیشنهاد شده است، اما مسئولان ما هر طوری که شده باید جلوی این اقدام را بگیرند.

ناظری تصریح کرد: بیشتر مدال‌های ورزش ایران در المپیک اختصاص به رشته کشتی دارد که این اقدام می‌تواند برای ورزش کشور گران تمام شود.

وی عنوان کرد: کشورهایی همچون ایران، روسیه، آمریکا، کوبا، ترکیه و .... با توجه به علاقه و کسب مدال در این ورزش باید با رایزنی خود تلاش کنند، جلوی حذف کشتی از المپیک را بگیرند.

مربی کشتی مازندرانی یادآور شد: مسابقات جام جهانی 2013 تهران بهترین بهانه است که با هم‌اندیشی و همفکری فیلا و حضور 10 کشور برتر دنیا، جلوی این اقدام گرفته شود.

ناظری در پایان با اشاره به عضویت بیش از 150 کشور در فیلا بیان داشت: کشورهای عضو و همچنین رسانه‌های گروهی و جمعی و کارشناسان کشتی با نظرات و تحلیل‌های خود می‌توانند، مانع حذف کشتی از المپیک شوند.




|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : جمعه 27 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست